Job 27 van 78


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker m/v/x


Functie

Wij zijn op zoek naar een Customer Service Bediende voor onze klant in Grobbendonk. Onze klant is een toonaangevend bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van hoogwaardige waterdichtingsmaterialen en isolatieoplossingen voor de bouwsector.

Als Customer Service Officer vervul je een veelzijdige rol waarin je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor klanten en als verbindende schakel tussen sales, productie en logistiek.

Jouw Functie als Customer Service Bediende

  • Je behandelt bestellingen van onze klanten uit de Belux en volgt deze op van A tot Z (tot en met de facturatie)
  • Je volgt backorders en retourzendingen op Je maakt offertes op in samenspraak met onze sales
  • Je staat in nauw contact met de verschillende diensten intern
  • Je communiceert vlot via telefoon en mail met onze interne en externe klanten

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je behaalde een Bachelor of je kan terugblikken op een eerste relevante werkervaring
  • Je deed al een aantal jaren ervaring op in een commerciële binnendienstfunctie
  • Je hebt affiniteit met de bouwsector en je bent bereid je te verdiepen in onze klant zijn producten en processen
  • Je hebt een commerciële en proactieve ingesteldheid
  • Je bent klantgericht
  • Je bent een kei in administratie en organisatie, je hebt oog voor optimalisatie van processen
  • Naast Nederlands heb je ook een zeer goede kennis van de Franse taal
  • Goede kennis van Microsoft office
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Particulieren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop

Aanbod

Bedrijfsinfo

Interesse? Stuur jouw CV door naar rekrutering@career.be


Aanbod

  • Een innovatieve werkomgeving waar werkgeluk en persoonlijke ontwikkeling centraal staan
  • De kans om bij te dragen aan het groeiverhaal van onze klant
  • Een grondige on-the-job training om de producten en organisatie te leren kennen
  • Een filevrije omgeving in Grobbendonk
  • Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, kilometer- of fietsvergoeding, maaltijdcheques en ecocheques
  • 20 wettelijke vakantiedagen, aangevuld met 12 ADV-dagen

Solliciteren

Unique Project Team
+32 (0)3 800 64 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht